Thomas eindelijk met zijn blote torso in een vrouwenblad!

12 januari 2018 - Colonia Del Sacramento, Uruguay

Het verhaal is niet nieuw, alleen een beetje ingekort  (van 3000 woorden naar 500 woorden), keuriger gemaakt en op 'lindenieuws'. gepubliceerd.
Ik zag laatst een oproepje voorbij komen met de vraag naar verhalen over vakantieleed. Ik zag mijn kans schoon en mailde ons dramatische verhaal over de vlucht naar Amsterdam...

De onderstaande link kopiëren en plakken in je browser!

1. Maartje Blokland:
    12 januari 2018
    Het begin is er.... en met die foto met zo’n onweerstaanbare kerel naast jou kan een ‘schrijverscarrière’ niet lang meer uitblijven!
  2. Elly:
    12 januari 2018
    Jullie weten het ook echt over hool the world voor elkaar te krijgen om op te vallen. Nou snap ik het wel dat je met zo'n goddelijk lijf als Thomas niet ongemerkt blijft maar toch....en dan nog wel in de Linda.
    Ook met zijn baard trekt hij volle zalen en dat doe jij al vanaf het moment dat je kan lopen dus ook hier in zijn jullie het "perfecte" stelletje. Dat je zelf gereageerd heb op een oproep maakt allemaal niet uit,
    het hoort helemaal bij jullie avontuur, gewoon over je heen laten komen. Als jullie nou maar niet naast je slippers gaan lopen komt het helemaal goed. Geniet lekker verder.😂